izpis_h1_title_alt

"The world of Minecraft is cubic" : lego blocks for e-kids?
ID Trček, Franc (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-KRJBN5J8 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
The text begins with a brief analysis of the development of cybersociology in Slovenia. It concludes that the field is particularly underdeveloped in the sphere of qualitative research of our everyday informatised lives, especially those of e-children. The author then provides a case study of player biographies of (pre)teen Minecraft players, using it as grounds to argue that the game is an important space of (pre)teen socialization and auto-creativity, limited only by the creative boundaries of this e-sandbox.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Cultural studies, igra, Kulturne študije, otroci, Sociologija, Sociology, Video games, Videoigre
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
Leto izida:2014
Št. strani:Str. 162-178, 190
Številčenje:Letn. 51, št. 1
PID:20.500.12556/RUL-78386 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.7:794-028.23
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:32562781 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.12.2015
Število ogledov:1783
Število prenosov:222
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Visoka šola za politične vede, Visoka šola za politične vede, Visoka šola za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Izvleček:
Članek se začne s kratko analizo razvoja kibersociologije v Sloveniji, konča pa z ugotovitvijo, da je ta sfera raziskovanja premalo razvita na območju kvalitativnega raziskovanja vsakdanjega informacijskega življenja, še zlasti življenja otrok. Avtor nato poda študijo primera biografij mladih igralcev (otrok in mladostnikov) igre Minecraft, ki jo uporabi za argumentacijo teze, da je igra pomemben prostor socializacije in samoustvarjalnosti otrok in mladostnikov, ki je omejena izključno z ustvarjalnimi mejami tega e-peskovnika.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj