izpis_h1_title_alt

Does consumer preference exceed initially indicated wishes? : the case of dessert topping
ID Borovšak, Katarina (Avtor), ID Gellynck, Xavier (Avtor), ID Pelsmaeker, Sara de (Avtor), ID Kuhar, Aleš (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://aas.bf.uni-lj.si/zootehnika/104-2014/PDF/104-2014-1-5-14.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:food, new food products, sweet topping, Teran, consumers, sensory testing, preference test, hedonic test, prototype optimization
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Založnik:Biotehniška fakulteta
Leto izida:2014
Št. strani:Str. 5-14
Številčenje:Letn. 104, št. 1
PID:20.500.12556/RUL-77525 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:641:664
ISSN pri članku:1581-9175
DOI:10.14720/aas.2014.104.1.1 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:3489160 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.12.2015
Število ogledov:2195
Število prenosov:341
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Acta agriculturae Slovenica
Skrajšan naslov:Acta agric. Slov.
Založnik:Biotehniška fakulteta
ISSN:1581-9175
COBISS.SI-ID:213840640 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:živila, novi živilski izdelki, sladki preliv, teran, potrošniki, senzorična analiza, test preferenc, hedonski test, optimizacija prototipa

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj