izpis_h1_title_alt

Vloga vrednostnih bonov pri nakupni odločitvi za knjige - primer Mladinske knjige Založbe d.d. : diplomsko delo
Bahor, Katja (Avtor), Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/doltar1890.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, založništvo, knjigotrštvo, trženje, trg, poslovno komuniciranje, nakup, odločanje, nakupni bon, tržne raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2005
Založnik:[K. Doltar]
Št. strani:46 str., 34 str. pril.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:15689958 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1106
Število prenosov:125
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, publishing, bookselling, marketing, market, business communication, purchasing, decision making, warrant, market research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj