izpis_h1_title_alt

Vloga vrednostnih bonov pri nakupni odločitvi za knjige - primer Mladinske knjige Založbe d.d. : diplomsko delo
ID Bahor, Katja (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/doltar1890.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, založništvo, knjigotrštvo, trženje, trg, poslovno komuniciranje, nakup, odločanje, nakupni bon, tržne raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Doltar]
Leto izida:2005
Št. strani:46 str., 34 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-7726 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:15689958 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2334
Število prenosov:250
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, publishing, bookselling, marketing, market, business communication, purchasing, decision making, warrant, market research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj