izpis_h1_title_alt

Od recepcijske do sistemske didaktike književnosti
ID Blažič, Milena (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3209 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V članku je obravnavana znanstvena pot Bože Krakar Vogel od začetnega obdobja, ko se je raziskovala mladinsko književnost, do osrednjega, didaktičnega obdobja, v katerem je definirala, klasificirala in uveljavila književno didaktiko na univerzitetni ravni. S predmetnim področjem se avtorica ukvarja raziskovalno, pedagoško in strokovno. Odločilno je prispevala k posodobitvi metodike v didaktiko književnosti in k spremembi didaktične paradigme od recepcijske k sistemski didaktiki književnosti.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Boža Krakar Vogel, književna didaktika
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2015
Št. strani:Str. 185-190, 253
Številčenje:Letn. 60, št. 3/4
PID:20.500.12556/RUL-73423 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.091.3:821.09
ISSN pri članku:0021-6933
COBISS.SI-ID:10786633 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.11.2015
Število ogledov:1209
Število prenosov:162
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Jezik in slovstvo
Skrajšan naslov:Jez. slovst.
Založnik:Založba Univerze v Ljubljani, Zveza društev Slavistično društvo Slovenije
ISSN:0021-6933
COBISS.SI-ID:746756 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The paper researches the academic path of Boža Krakar Vogel from its initial phase, when she dealt with youth literature, to its central, didactic phase, when she defined, classified and established didactics at the university level. Boža Krakar Vogel engaged in this field at three levels: academic (research), professional (textbooks) and pedagogical (mentoring postgraduate students). Initially, she helped upgrade the field of teaching methods to the didactics of literature, while also changing the didactics paradigm from that of reader-response theory to literary system theory.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj