izpis_h1_title_alt

Učenje programiranja : lov na zaklad
Močnik, Mariza (Avtor), Demšar, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, Nančovska Šerbec, Irena (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3058 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V diplomskem delu je podanih nekaj teoretičnih osnov o računalniškem in algoritmičnem razmišljanju. Slednje je bistveno in nujno potrebno pri programiranju. Programiranje omogoča izdelavo novih programov, ki jih v sodobnem času nenehno potrebujemo na vseh področjih. Zgodnje učenje programiranja je torej, za otroke in njihovo prihodnost bistvenega pomena. Med sodobnejše načine učenja programiranja sodi igranje igre v diplomskem delu smo predstavili primer igre, ki je namenjena učenju le-tega. Igra se imenuje Lov na zaklad in je izdelana s pomočjo grafičnih programov in nekaterih spletnih strani. Lov na zaklad je didaktična, namizna igra s pravili. Z igranjem igre, naj bi otroci razvijali algoritmično razmišljanje, sposobnost reševanja problemov, pridobili naj bi programerske veščine in se seznanili s pomembnimi programerskimi koncepti: pogojni stavek ali vejitev ter zanki »for« in »while«. Poleg tega omenjena igra otrokom omogoča razvijati ustvarjalen način razmišljanja in jih navaja k sodelovanju s soigralci, oziroma k skupinskemu delu in učenju.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:računalniško razmišljanje, algoritmično razmišljanje, didaktična namizna igra
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2015
Založnik:[M. Močnik]
Št. strani:54 str.
UDK:004.4(043.2)
COBISS.SI-ID:10711369 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:626
Število prenosov:146
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Learning programming: treasure hunt
Izvleček:
In this thesis a few teoretical basics about computational and algoritmic thinking are given, which is necessary in programming. Programming allows developing of new programs, which are constantly needed in all areas. Early learning is therfore significant for children and their future. Among modern ways of teaching programming belongs game palying, for this purpose an example board game is presented The game is called "Lov na zaklad". It was created using graphical programs and few websites. "Lov na zaklad" is a didactical board game with rules. By playing this game, children should develop algoritmic thinking, ability to solve problems, gain programmers skills and acquaint themselves with important programming concepts like: if clause and loops "for" and "while". The game also allows children to develop creative way of thinking, to cooperate with other players or teamwork.

Ključne besede:computational thinking

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj