izpis_h1_title_alt

Proceduralno generiranje mestne četrti : diplomsko delo
ID Juvan, Jan (Avtor), ID Šter, Branko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,38 MB)
MD5: D76E86D44809ADB8536C6E58F15C5639
PID: 20.500.12556/rul/3f44017e-d5aa-4636-ae55-74ac1bf28bbc

Izvleček
Namen diplomske naloge je pokazati prednosti proceduralnega generiranja vsebine ter pregledati trenutno stanje na tem področju. Zmanjšanje stroškov razvoja je odlična taktika za pridobitev konkurenčne prednosti pred ostalimi podjetji, ki se ukvarjajo z razvojem iger, kar lahko dosežemo z odpravitvijo potrebe po večjem številu oblikovalcev. Z uvedbo proceduralnih algoritmov za generiranje vsebine lahko dosežemo prav to. Programer lahko na ta nacin, ob sodelovanju z umetnikom, doseže veliko več kot večja skupina umetnikov. Ti algoritmi prav tako omogočajo posameznim umetnikom ali manjsim podjetjem ustvariti vsebinsko bogato igro in omogočajo nastanek nepričakovanih form. Za nastanek programa, ki generira vsebino, je potrebno jasno poznavanje vsebine, v primeru tega dela - mestne četrti. Diplomska naloga obravnava to urbano formo ter analizira njene sestavne dele. Drugi cilj diplomske naloge je ustvariti program za proceduralno generiranje mestne četrti, katerega rezultat dosega zelene lastnosti za uporabo v igrah. Ustvarjeni nivo mestne četrti mora biti igralen, vizualno zadovoljiv ter ne sme dajati občutka, da je bil zgeneriran s strani proceduralnega algoritma, temveč deluje kot delo človeških rok.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Proceduralno generiranje vsebine, struktura mesta, gene- riranje urbane forme
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Založnik:[J. Juvan]
Leto izida:2015
Št. strani:56 str.
PID:20.500.12556/RUL-72442 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:1536612291 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.09.2015
Število ogledov:1547
Število prenosov:393
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Procedural generation of a city quarter
Izvleček:
The goal of the thesis is to show the advantage of procedural content generation and to review the current situation in this field. Reducing development costs is an excellent tactic to obtain a competitive advantage over other companies that are engaged in developing games, which can be achieved by removing the need for a larger number of designers. We can achieve that with the introduction of procedural algorithms for generating content. A programmer in cooperation with an artist can, in this way, achieve much more than a large group of artists. These algorithms also allow individual artists or small businesses to create content-rich games and allow for the creation of unexpected forms. To create a program that generates content, one needs a clear understanding of the content being generated, in the case of this work, city quarter. The thesis deals with the urban form and analysis of its components. The second objective of this thesis is to write a program for generating city quarters, the result of which achieves the desired characteristics for use in games. Created levels should be playable, visually appealing and not give the impression of being generated by a procedural algorithm, but rather seem to be the work of humans.

Ključne besede:Procedural content generation, city structure, generating urban forms

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj