izpis_h1_title_alt

Model informacijskega opismenjevanja dijakov v splošni knjižnici : magistrsko delo
ID Jesenek, Sandra (Avtor), ID Vilar, Polona (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,51 MB)
MD5: 06C0CBFBCBE214622062E691E86C226C
PID: 20.500.12556/rul/85c36eaa-000b-4001-ab03-185a7d05a23b

Izvleček
Informacijska pismenost združuje znanje, spretnosti in zmožnosti, ki jih potrebuje posameznik za uspešno vključevanje v informacijsko družbo. Skozi magistrsko nalogo smo poskušali odgovoriti na vprašanje, kako lahko splošna knjižnica v svojem okolju doprinese k izboljšanju informacijske pismenosti pri specifični skupini uporabnikov % dijakov. V prvem delu naloge so preko teoretičnega pregleda predstavljene posamezne definicije in termini, kakor tudi dogajanje na področju informacijskega opismenjevanja dijakov v splošni knjižnici pri nas in po svetu. V raziskovalnem delu naloge je bil na osnovi zbranih informacij oblikovan in poskusno v prakso prenesen model informacijskega opismenjevanja za dijake v splošni knjižnici.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:informacijska pismenost, izobraževanje uporabnikov, model informacijskega opismenjevanja, splošne knjižnice, dijaki
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Jesenk]
Leto izida:2014
Št. strani:97. str.
PID:20.500.12556/RUL-72215 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:027:659.2-075.847
COBISS.SI-ID:54936930 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.09.2015
Število ogledov:1077
Število prenosov:297
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
Information literacy combines the knowledge, skills and abilities needed by an individual for successful integration into the information society. Through the master's thesis we have tried to answered the question of how the public library in their environment contributes to the improvement of information literacy in a specific group of users % high school students. In the first part of the thesis are presented definitions and terms, as well as developments in the field of information literacy for high school students in the public library at home and around the world. In the research part of the thesis was based on the information collected, created and piloted in practice the model of information literacy for high school students in the public library.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj