izpis_h1_title_alt

Vzpostavljanje odnosov s privrženci blagovne znamke na družbenem omrežju Facebook : primerjava regionalne in globalne blagovne znamke
ID Horvat, Tanja (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/horvat1606-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, konkurenca, oglaševanje, elektronsko trženje, Internet, informacijska tehnologija, socialne mreže, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Horvat]
Leto izida:2014
Št. strani:II, 53, 35 str.
PID:20.500.12556/RUL-70650 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:22464742 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1477
Število prenosov:139
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Establishing brand relationships with brand fans through the social network facebook: regional vs. global brand comparison
Ključne besede:marketing, trademarks, competition, advertising, electronic marketing, Internet, information technology, social network, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj