izpis_h1_title_alt

Pomen zvestobe blagovni znamki pri uvajanju nove družine izdelkov na trg bele tehnike : diplomsko delo
ID Obretan, Aleš (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/obretan1453.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, zadovoljstvo, lojalnost, novi proizvodi, strategija, premoženje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Obretan]
Leto izida:2014
Št. strani:II, 27, 18 str.
PID:20.500.12556/RUL-70614 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22417638 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1468
Število prenosov:161
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, trademarks, satisfaction, loyalty, new products, strategy, property, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj