izpis_h1_title_alt

Pomen nevromarketinga za tržne raziskave in komuniciranje : magistrsko delo
ID Javeršek, Živa (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/javersek1644-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, psihologija potrošnika, tržne raziskave, tržna analiza, tehnologija, nevronske mreže, etika
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Ž. Javeršek]]
Leto izida:2015
Št. strani:II, 56, 10 str.
PID:20.500.12556/RUL-70490 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22536166 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1513
Število prenosov:201
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:The importance of neuromarketing for marketing research and communications
Ključne besede:marketing, consumer psychology, market research, market analysis, technology, neural networks, ethics

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj