izpis_h1_title_alt

Vpliv zaznave države izvora na nakupno odločanje porabnika : magistrsko delo
ID Gošler Šimnic, Petra (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/gosler1310-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, poreklo blaga, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Gošler Šimnic]
Leto izida:2014
Št. strani:II, 61, 14 str.
PID:20.500.12556/RUL-70349 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:22046694 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1240
Število prenosov:126
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Country of origin effect on consumer purchasing decisions
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, purchasing, decision making, country of origin, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj