izpis_h1_title_alt

Segmenti akcijskega raziskovanja v pedagoškem pristopu Reggio Emilia
ID Hostnik, Ana (Avtor), ID Kosmatin Fras, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Grigillo, Dejan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Jug, Anita (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/454/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Pri sodobnem pedagoškem raziskovanju se paradigmatski sklopi pogosto prepletajo in prekrivajo. Znotraj raziskav se pojavljajo različni poudarki v zvezi s posameznimi vidiki, na katere je usmerjeno proučevanje posamičnega problema. Kvalitativna paradigma zajema tako interpretativno kot tudi akcijsko raziskovanje, pri čemer je razlika v tem, da skuša interpretativno raziskovanje predvsem razumeti in razložiti družbeno dogajanje, akcijsko raziskovanje pa ga skuša tudi spremeniti. V prispevku bomo razpravljali o posameznih segmentih akcijskega raziskovanja, ki so zastopani pedagoškem konceptu Reggio Emilia in so pomembni za kontinuiran prenos raziskovalnih in spoznavnoteoretskih izsledkov neposredno v pedagoško prakso in obratno.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:akcijsko raziskovanje
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Pedagoška fakulteta
Leto izida:2010
Št. strani:407-418
Številčenje:2010
PID:20.500.12556/RUL-69887 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1337
Število prenosov:177
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Segment of the action research in the Reggio Emilia educational approach
Izvleček:
At contemporary educational research the paradigmatic clusters are often intertwined and they overlap. Within the research individual aspects of a particular problem are differently focused. A quality paradigm comprises interpretive as well as action research, whereby the goal of the former is to mainly comprehend and explain developments in the society, whereas the task of the latter is to try and change them, as well. In the article particular segments of the action research are discussed, which are comprised within the Reggio Emilia educational concept and which are important for the continuous transfer of research and theoretical findings directly into the teaching practice and vice versa.

Ključne besede:action research

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj