Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podatki in teorija
ID
Krnel, Dušan
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/1040/
Galerija slik
Izvleček
Zaključki različnih raziskav o tem, kako učenci povezujejo podatke iz empiričnih poskusov z razlagami in teorijami, so poenoteni v posplošitvi, da če je teorija jasna in razumljiva in enako velja za poskus kot vir podatkov, potem učenci podatke sprejmejo kot trden dokaz teorije. To seveda velja za izvedbo poskusov v strogo kontroliranih pogojih. Pri odprtih empiričnih raziskavah pa je dokazano, da na zbiranje podatkov in njihovo interpretacijo močno vpliva teorija (razlaga) pojava, ki ga raziskujejo.
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
teorija
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2012
Št. strani:
32-32
Številčenje:
16
PID:
20.500.12556/RUL-68240
ISSN:
1318-9670
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
639
Število prenosov:
77
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
theory
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj