izpis_h1_title_alt

Podatki in teorija
ID Krnel, Dušan (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/1040/ This link opens in a new window

Abstract
Zaključki različnih raziskav o tem, kako učenci povezujejo podatke iz empiričnih poskusov z razlagami in teorijami, so poenoteni v posplošitvi, da če je teorija jasna in razumljiva in enako velja za poskus kot vir podatkov, potem učenci podatke sprejmejo kot trden dokaz teorije. To seveda velja za izvedbo poskusov v strogo kontroliranih pogojih. Pri odprtih empiričnih raziskavah pa je dokazano, da na zbiranje podatkov in njihovo interpretacijo močno vpliva teorija (razlaga) pojava, ki ga raziskujejo.

Language:Unknown
Keywords:teorija
Work type:Not categorized
Organization:PEF - Faculty of Education
Publisher:Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Year:2012
Number of pages:32-32
Numbering:16
PID:20.500.12556/RUL-68240 This link opens in a new window
ISSN:1318-9670
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:643
Downloads:77
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:Unknown
Keywords:theory

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back