izpis_h1_title_alt

Vizija organizacij: poslovni evangeliji, navigacijski simboli ali strateško izhodišče
Gruban, Brane (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-EDB4PD07 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Oblikovanje vizij je poizkus artikulirati želeno prihodnost organizacij z namenom diferenciacije organizacije v okolju in motiviranja zaposlenih v njej za prispevek skupnim ciljem organizacije. Snovanje vizij organizacij v praksi pogosto ne preseže navadnega oblikovanja "oglaševalsko" naravnanih sporočil ali pa opredeljene vizije nimajo ustreznih povezav s cilji, strategijo in vrednotami organizacij. Vizije so pogosto slabo komuniciranje, zato je v procesu njihove artikulacije in udejanjanja odločilen sistem internega komunicranja v organizacijah.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:management, interno komuniciranje, organizacijska kultura, strateški management, komunikacijski management, odnosi z javnostjo
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:1998
Založnik:Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
Št. strani:Str. 613-632
Številčenje:Let. 35, št. 4
UDK:005.2
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:18582109 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:912
Število prenosov:188
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Visoka šola za politične vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj