izpis_h1_title_alt

Vizija organizacij: poslovni evangeliji, navigacijski simboli ali strateško izhodišče
ID Gruban, Brane (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-EDB4PD07 This link opens in a new window

Abstract
Oblikovanje vizij je poizkus artikulirati želeno prihodnost organizacij z namenom diferenciacije organizacije v okolju in motiviranja zaposlenih v njej za prispevek skupnim ciljem organizacije. Snovanje vizij organizacij v praksi pogosto ne preseže navadnega oblikovanja "oglaševalsko" naravnanih sporočil ali pa opredeljene vizije nimajo ustreznih povezav s cilji, strategijo in vrednotami organizacij. Vizije so pogosto slabo komuniciranje, zato je v procesu njihove artikulacije in udejanjanja odločilen sistem internega komunicranja v organizacijah.

Language:Slovenian
Keywords:management, interno komuniciranje, organizacijska kultura, strateški management, komunikacijski management, odnosi z javnostjo
Work type:Not categorized
Typology:1.04 - Professional Article
Organization:FDV - Faculty of Social Sciences
Publisher:Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
Year:1998
Number of pages:Str. 613-632
Numbering:Let. 35, št. 4
PID:20.500.12556/RUL-64579 This link opens in a new window
UDC:005.2
ISSN on article:0040-3598
COBISS.SI-ID:18582109 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:1439
Downloads:200
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Record is a part of a journal

Title:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Shortened title:Teor. praksa
Publisher:Visoka šola za politične vede, Visoka šola za politične vede, Visoka šola za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 This link opens in a new window

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back