izpis_h1_title_alt

Ocenjevanje pri nivojskem pouku - nekatera odprta vprašanja
ID Bucik, Valentin (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-65J3Y9LK Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Devetletna osnovna šola pri ključnih predmetih predvideva različne načine diferenciranega pouka na različnih stopnjah izobraževanja. Z vidika številčnega ocenjevanja je najzanimivejša zadnja triada oziroma osmi in deveti razred, kjer se pri slovenskem jeziku, matematiki in tujem jeziku, izvajanih na treh različnih ravneh zahtevnosti, znanje ocenjuje na 10-stopenjski lestvici. Z vsebinskega vidika so podrobnega pregleda vredne zla sti naslednje teme:(i) narva ocen na lestvici, (ii) dinamika ocenjevanja pri pouku na različnih zahtevnostnih stopnjah, (iii) razpon možnih pričakovanih ocen predvidevanju znanja na posamezni zahtevnostni ravni in (iv) prehajanje učencev med ravni glede na sproti zaznavan učni uspeh. Z metričnega oziroma metodološkega vidika pa so zanimiva naslednaj vprašanja: (a) posebna pretvarjanja 10-stopenjske v 5-stopenjsko lestvico,(b) stopnja prekrivanja ocen pri preverjanju na različnih zahtevnostnih stopnjah pouka in (c) stopnje ocen notranjega in zunanjega ocenjevanja znanja.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:ocenjevanje, osnovna šola, nivojski pouk, diferenciacija, znanje, ocenjevanje, merjenje, metodologija, osnovne šole, šolske reforme, pouk
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:Društvo psihologov Slovenije
Leto izida:1999
Št. strani:Str. 65-76
Številčenje:Letn. 8, št. 4
PID:20.500.12556/RUL-64543 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37
ISSN pri članku:1318-1874
COBISS.SI-ID:19583325 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1190
Število prenosov:192
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Psihološka obzorja
Založnik:Društvo psihologov Slovenije
ISSN:1318-1874
COBISS.SI-ID:3084808 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Assessment in the setting model of instruction - some open issues
Ključne besede:assessment, elementary school, compulsory education, difficulty levels, differentiation, knowledge, marking and grading, primary schools, school reform, school instruction

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj