izpis_h1_title_alt

Ocenjevanje pri nivojskem pouku - nekatera odprta vprašanja
Bucik, Valentin (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-65J3Y9LK Novo okno

Izvleček
Devetletna osnovna šola pri ključnih predmetih predvideva različne načine diferenciranega pouka na različnih stopnjah izobraževanja. Z vidika številčnega ocenjevanja je najzanimivejša zadnja triada oziroma osmi in deveti razred, kjer se pri slovenskem jeziku, matematiki in tujem jeziku, izvajanih na treh različnih ravneh zahtevnosti, znanje ocenjuje na 10-stopenjski lestvici. Z vsebinskega vidika so podrobnega pregleda vredne zla sti naslednje teme:(i) narva ocen na lestvici, (ii) dinamika ocenjevanja pri pouku na različnih zahtevnostnih stopnjah, (iii) razpon možnih pričakovanih ocen predvidevanju znanja na posamezni zahtevnostni ravni in (iv) prehajanje učencev med ravni glede na sproti zaznavan učni uspeh. Z metričnega oziroma metodološkega vidika pa so zanimiva naslednaj vprašanja: (a) posebna pretvarjanja 10-stopenjske v 5-stopenjsko lestvico,(b) stopnja prekrivanja ocen pri preverjanju na različnih zahtevnostnih stopnjah pouka in (c) stopnje ocen notranjega in zunanjega ocenjevanja znanja.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:ocenjevanje, osnovna šola, nivojski pouk, diferenciacija, znanje, ocenjevanje, merjenje, metodologija, osnovne šole, šolske reforme, pouk
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:1999
Založnik:Društvo psihologov Slovenije
Št. strani:str. 65-76
Številčenje:Letn. 8, št. 4
UDK:37
ISSN pri članku:1318-1874
COBISS.SI-ID:19583325 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:362
Število prenosov:86
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Psihološka obzorja
Založnik:Društvo psihologov Slovenije
ISSN:1318-1874
COBISS.SI-ID:3084808 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Assessment in the setting model of instruction - some open issues
Ključne besede:assessment, elementary school, compulsory education, difficulty levels, differentiation, knowledge, marking and grading, primary schools, school reform, school instruction

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj