Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Ocenjevanje pri nivojskem pouku - nekatera odprta vprašanja
ID
Bucik, Valentin
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-65J3Y9LK
Galerija slik
Izvleček
Devetletna osnovna šola pri ključnih predmetih predvideva različne načine diferenciranega pouka na različnih stopnjah izobraževanja. Z vidika številčnega ocenjevanja je najzanimivejša zadnja triada oziroma osmi in deveti razred, kjer se pri slovenskem jeziku, matematiki in tujem jeziku, izvajanih na treh različnih ravneh zahtevnosti, znanje ocenjuje na 10-stopenjski lestvici. Z vsebinskega vidika so podrobnega pregleda vredne zla sti naslednje teme:(i) narva ocen na lestvici, (ii) dinamika ocenjevanja pri pouku na različnih zahtevnostnih stopnjah, (iii) razpon možnih pričakovanih ocen predvidevanju znanja na posamezni zahtevnostni ravni in (iv) prehajanje učencev med ravni glede na sproti zaznavan učni uspeh. Z metričnega oziroma metodološkega vidika pa so zanimiva naslednaj vprašanja: (a) posebna pretvarjanja 10-stopenjske v 5-stopenjsko lestvico,(b) stopnja prekrivanja ocen pri preverjanju na različnih zahtevnostnih stopnjah pouka in (c) stopnje ocen notranjega in zunanjega ocenjevanja znanja.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
ocenjevanje
,
osnovna šola
,
nivojski pouk
,
diferenciacija
,
znanje
,
ocenjevanje
,
merjenje
,
metodologija
,
osnovne šole
,
šolske reforme
,
pouk
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.04 - Strokovni članek
Organizacija:
FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:
Društvo psihologov Slovenije
Leto izida:
1999
Št. strani:
Str. 65-76
Številčenje:
Letn. 8, št. 4
PID:
20.500.12556/RUL-64543
UDK:
37
ISSN pri članku:
1318-1874
COBISS.SI-ID:
19583325
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
1190
Število prenosov:
192
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Psihološka obzorja
Založnik:
Društvo psihologov Slovenije
ISSN:
1318-1874
COBISS.SI-ID:
3084808
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Assessment in the setting model of instruction - some open issues
Ključne besede:
assessment
,
elementary school
,
compulsory education
,
difficulty levels
,
differentiation
,
knowledge
,
marking and grading
,
primary schools
,
school reform
,
school instruction
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj