20.500.12556/RUL-64543
Ocenjevanje pri nivojskem pouku - nekatera odprta vprašanja
Assessment in the setting model of instruction - some open issues
Devetletna osnovna šola pri ključnih predmetih predvideva različne načine diferenciranega pouka na različnih stopnjah izobraževanja. Z vidika številčnega ocenjevanja je najzanimivejša zadnja triada oziroma osmi in deveti razred, kjer se pri slovenskem jeziku, matematiki in tujem jeziku, izvajanih na treh različnih ravneh zahtevnosti, znanje ocenjuje na 10-stopenjski lestvici. Z vsebinskega vidika so podrobnega pregleda vredne zla sti naslednje teme:(i) narva ocen na lestvici, (ii) dinamika ocenjevanja pri pouku na različnih zahtevnostnih stopnjah, (iii) razpon možnih pričakovanih ocen predvidevanju znanja na posamezni zahtevnostni ravni in (iv) prehajanje učencev med ravni glede na sproti zaznavan učni uspeh. Z metričnega oziroma metodološkega vidika pa so zanimiva naslednaj vprašanja: (a) posebna pretvarjanja 10-stopenjske v 5-stopenjsko lestvico,(b) stopnja prekrivanja ocen pri preverjanju na različnih zahtevnostnih stopnjah pouka in (c) stopnje ocen notranjega in zunanjega ocenjevanja znanja.
ocenjevanje
osnovna šola
nivojski pouk
diferenciacija
znanje
ocenjevanje
merjenje
metodologija
osnovne šole
šolske reforme
pouk
assessment
elementary school
compulsory education
difficulty levels
differentiation
knowledge
marking and grading
primary schools
school reform
school instruction
true
false
false
Društvo psihologov Slovenije
Slovenski jezik
Angleški jezik
Delo ni kategorizirano
2015-07-10 19:54:59
2015-07-10 19:54:59
2022-07-07 03:50:16
0000-00-00 00:00:00
1999
0
0
Str. 65-76
št. 4
Letn. 8
dec. 1999
0000-00-00
NiDoloceno
NiDoloceno
NiDoloceno
0000-00-00
0000-00-00
0000-00-00
37
1318-1874
19583325
3084808
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-65J3Y9LK
1
https://repozitorij.uni-lj.si/Dokument.php?lang=slv&id=64554
Fakulteta za družbene vede
0
0
0