izpis_h1_title_alt

Ocenjevanje pri nivojskem pouku - nekatera odprta vprašanja
ID Bucik, Valentin (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-65J3Y9LK This link opens in a new window

Abstract
Devetletna osnovna šola pri ključnih predmetih predvideva različne načine diferenciranega pouka na različnih stopnjah izobraževanja. Z vidika številčnega ocenjevanja je najzanimivejša zadnja triada oziroma osmi in deveti razred, kjer se pri slovenskem jeziku, matematiki in tujem jeziku, izvajanih na treh različnih ravneh zahtevnosti, znanje ocenjuje na 10-stopenjski lestvici. Z vsebinskega vidika so podrobnega pregleda vredne zla sti naslednje teme:(i) narva ocen na lestvici, (ii) dinamika ocenjevanja pri pouku na različnih zahtevnostnih stopnjah, (iii) razpon možnih pričakovanih ocen predvidevanju znanja na posamezni zahtevnostni ravni in (iv) prehajanje učencev med ravni glede na sproti zaznavan učni uspeh. Z metričnega oziroma metodološkega vidika pa so zanimiva naslednaj vprašanja: (a) posebna pretvarjanja 10-stopenjske v 5-stopenjsko lestvico,(b) stopnja prekrivanja ocen pri preverjanju na različnih zahtevnostnih stopnjah pouka in (c) stopnje ocen notranjega in zunanjega ocenjevanja znanja.

Language:Slovenian
Keywords:ocenjevanje, osnovna šola, nivojski pouk, diferenciacija, znanje, ocenjevanje, merjenje, metodologija, osnovne šole, šolske reforme, pouk
Work type:Not categorized
Typology:1.04 - Professional Article
Organization:FDV - Faculty of Social Sciences
Publisher:Društvo psihologov Slovenije
Year:1999
Number of pages:Str. 65-76
Numbering:Letn. 8, št. 4
PID:20.500.12556/RUL-64543 This link opens in a new window
UDC:37
ISSN on article:1318-1874
COBISS.SI-ID:19583325 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:1189
Downloads:192
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Record is a part of a journal

Title:Psihološka obzorja
Publisher:Društvo psihologov Slovenije
ISSN:1318-1874
COBISS.SI-ID:3084808 This link opens in a new window

Secondary language

Language:English
Title:Assessment in the setting model of instruction - some open issues
Keywords:assessment, elementary school, compulsory education, difficulty levels, differentiation, knowledge, marking and grading, primary schools, school reform, school instruction

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back