Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Ocenjevanje pri nivojskem pouku - nekatera odprta vprašanja
ID
Bucik, Valentin
(
Author
)
URL - Presentation file, Visit
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-65J3Y9LK
Image galllery
Abstract
Devetletna osnovna šola pri ključnih predmetih predvideva različne načine diferenciranega pouka na različnih stopnjah izobraževanja. Z vidika številčnega ocenjevanja je najzanimivejša zadnja triada oziroma osmi in deveti razred, kjer se pri slovenskem jeziku, matematiki in tujem jeziku, izvajanih na treh različnih ravneh zahtevnosti, znanje ocenjuje na 10-stopenjski lestvici. Z vsebinskega vidika so podrobnega pregleda vredne zla sti naslednje teme:(i) narva ocen na lestvici, (ii) dinamika ocenjevanja pri pouku na različnih zahtevnostnih stopnjah, (iii) razpon možnih pričakovanih ocen predvidevanju znanja na posamezni zahtevnostni ravni in (iv) prehajanje učencev med ravni glede na sproti zaznavan učni uspeh. Z metričnega oziroma metodološkega vidika pa so zanimiva naslednaj vprašanja: (a) posebna pretvarjanja 10-stopenjske v 5-stopenjsko lestvico,(b) stopnja prekrivanja ocen pri preverjanju na različnih zahtevnostnih stopnjah pouka in (c) stopnje ocen notranjega in zunanjega ocenjevanja znanja.
Language:
Slovenian
Keywords:
ocenjevanje
,
osnovna šola
,
nivojski pouk
,
diferenciacija
,
znanje
,
ocenjevanje
,
merjenje
,
metodologija
,
osnovne šole
,
šolske reforme
,
pouk
Work type:
Not categorized
Typology:
1.04 - Professional Article
Organization:
FDV - Faculty of Social Sciences
Publisher:
Društvo psihologov Slovenije
Year:
1999
Number of pages:
Str. 65-76
Numbering:
Letn. 8, št. 4
PID:
20.500.12556/RUL-64543
UDC:
37
ISSN on article:
1318-1874
COBISS.SI-ID:
19583325
Publication date in RUL:
10.07.2015
Views:
1189
Downloads:
192
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Record is a part of a journal
Title:
Psihološka obzorja
Publisher:
Društvo psihologov Slovenije
ISSN:
1318-1874
COBISS.SI-ID:
3084808
Secondary language
Language:
English
Title:
Assessment in the setting model of instruction - some open issues
Keywords:
assessment
,
elementary school
,
compulsory education
,
difficulty levels
,
differentiation
,
knowledge
,
marking and grading
,
primary schools
,
school reform
,
school instruction
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back