izpis_h1_title_alt

Odnosi z mediji med ideologijo, normativi in pragmatizmom
ID Gačnik, Mija (Avtor), ID Merslavič, Martina (Avtor), ID Zavrl, Franci (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-9SYQYHYS Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Družbena konstrukcija realnosti je pravzaprav medijska konstrukcija realnosti kjer ima televizija ključno vlogo. Nič čudnega ni, da organizacije preko medijev skušajo vplivati na različne javnosti, za kar skrbijo predvsem njihove službe oz. praktiki odnosov z javnostmi. Odnosi z mediji so torej ključni del odnosov z javnostmi in celovitega komuniciranja nasploh. Tako kot so mediji razpeti med svojo ideologijo in normative (zakonske člene, ki se nanašajo na poročanje v medijih, ter pravila novinarskega kodeksa) na eni ter prakso, ki jo uravnava predvsem trg, na drugi strani, so tudi praktiki odnosov z mediji razpeti med normative stroke in pragmatičnim pristopom, ki jim narekuje, da morajo predvsem upoštevati medijsko realnost.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:odnosi z javnostmi, množični mediji, ideologizacija, pragmatizem
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
Leto izida:1999
Št. strani:Str. 609-617
Številčenje:Let. 36, št. 4
PID:20.500.12556/RUL-64376 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:19330141 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1500
Število prenosov:188
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Visoka šola za politične vede, Visoka šola za politične vede, Visoka šola za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:public relations, mass media, ideologize, pragmatism

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj