izpis_h1_title_alt

Odnosi z mediji med ideologijo, normativi in pragmatizmom
ID Gačnik, Mija (Author), ID Merslavič, Martina (Author), ID Zavrl, Franci (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-9SYQYHYS This link opens in a new window

Abstract
Družbena konstrukcija realnosti je pravzaprav medijska konstrukcija realnosti kjer ima televizija ključno vlogo. Nič čudnega ni, da organizacije preko medijev skušajo vplivati na različne javnosti, za kar skrbijo predvsem njihove službe oz. praktiki odnosov z javnostmi. Odnosi z mediji so torej ključni del odnosov z javnostmi in celovitega komuniciranja nasploh. Tako kot so mediji razpeti med svojo ideologijo in normative (zakonske člene, ki se nanašajo na poročanje v medijih, ter pravila novinarskega kodeksa) na eni ter prakso, ki jo uravnava predvsem trg, na drugi strani, so tudi praktiki odnosov z mediji razpeti med normative stroke in pragmatičnim pristopom, ki jim narekuje, da morajo predvsem upoštevati medijsko realnost.

Language:Slovenian
Keywords:odnosi z javnostmi, množični mediji, ideologizacija, pragmatizem
Work type:Not categorized
Typology:1.04 - Professional Article
Organization:FDV - Faculty of Social Sciences
Publisher:Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
Year:1999
Number of pages:Str. 609-617
Numbering:Let. 36, št. 4
PID:20.500.12556/RUL-64376 This link opens in a new window
UDC:659
ISSN on article:0040-3598
COBISS.SI-ID:19330141 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:1564
Downloads:188
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Record is a part of a journal

Title:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Shortened title:Teor. praksa
Publisher:Visoka šola za politične vede, Visoka šola za politične vede, Visoka šola za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 This link opens in a new window

Secondary language

Language:Unknown
Keywords:public relations, mass media, ideologize, pragmatism

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back