izpis_h1_title_alt

Oblikovanje in uvajanje blagovne znamke Syd Cross : diplomsko delo - visokošolski strokovni študij
ID Vukojević, Milenko (Avtor), ID Oblak, Leon (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Kitek Kuzman, Manja (Recenzent)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (616,58 KB)
MD5: 693E42F586F7AD38F5917966D5AC9E8E
PID: 20.500.12556/rul/90b71455-149d-45d5-9340-da41cdbe577a

Izvleček
Na ciljnem trgu, kjer je veliko ponudnikov, se morajo podjetja boriti za prepoznavnost svojih izdelkov. Eden izmed načinov, s katerim lahko podjetje svojim izdelkom zagotovi prepoznavnost, je oblikovanje blagovne znamke. V podjetju Novoles d.d. smo s tem namenom uvedli blagovno znamko Syd Cross. Proces uvajanja smo okrepili s številnimi trženjskimi aktivnostmi in sestavinami tržnokomunikacijskega spleta. Posamezni ekonomski kazalci so pokazali, da smo pri tem bili uspešni.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:blagovna znamka, oblikovanje, uvajanje, trženje izdelka
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Vukojević]
Leto izida:2011
Št. strani:VII, 35 f., [3] f. pril.
PID:20.500.12556/RUL-627 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:674.06
COBISS.SI-ID:1977737 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2186
Število prenosov:404
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Designing and introducing the Syd Cross brand : graduation thesis - higher professional studies
Izvleček:
Each company faces a competitive target market with several providers, which is why it needs to ensure the visibility of its products. One way of achieving this is to set up a brand. To this end, Novoles d.d. introduced the Syd Cross brand. The process of introducing this brand was accompanied by various marketing activities and elements of the market communication web. As shown by specific economic indicators, our goal has been achieved.

Ključne besede:brand, designing, introducing, marketing

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj