Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Prepoznavanje in diagnostično ocenjevanje učnih težav - problemi, modeli in nove usmeritve
ID
Magajna, Lidija
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-2CZQSMRN
Galerija slik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
modeli identifikacije
,
učna pomoč
,
diagnostično ocenjevanje
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
Leto izida:
2009
Št. strani:
Str. 376-391
Številčenje:
Letn. 60, št. 1
PID:
20.500.12556/RUL-56887
UDK:
376
ISSN pri članku:
0038-0474
COBISS.SI-ID:
7780937
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
2251
Število prenosov:
238
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Sodobna pedagogika
Skrajšan naslov:
Sodob. pedagog.
Založnik:
Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
ISSN:
0038-0474
COBISS.SI-ID:
761348
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj