izpis_h1_title_alt

Prepoznavanje in diagnostično ocenjevanje učnih težav - problemi, modeli in nove usmeritve
ID Magajna, Lidija (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-2CZQSMRN Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:modeli identifikacije, učna pomoč, diagnostično ocenjevanje
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
Leto izida:2009
Št. strani:Str. 376-391
Številčenje:Letn. 60, št. 1
PID:20.500.12556/RUL-56887 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:376
ISSN pri članku:0038-0474
COBISS.SI-ID:7780937 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2253
Število prenosov:238
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Sodobna pedagogika
Skrajšan naslov:Sodob. pedagog.
Založnik:Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
ISSN:0038-0474
COBISS.SI-ID:761348 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj