izpis_h1_title_alt

Innovating science teaching by participatory action research - reflections from an interdisciplinary project of curriculum innovation on teaching about climate change
ID Feierabend, Timo (Avtor), ID Eilks, Ingo (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cepsj.si/pdfs/cepsj_1/cepsj_1_1_pp093_feierabend_etal.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Pedagoška fakulteta Univerze
Leto izida:2011
Št. strani:Str. 93-112
Številčenje:Vol. 1, no. 1
PID:20.500.12556/RUL-56162 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.01
ISSN pri članku:1855-9719
COBISS.SI-ID:8864073 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:823
Število prenosov:170
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:252707584 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj