Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Innovating science teaching by participatory action research - reflections from an interdisciplinary project of curriculum innovation on teaching about climate change
ID
Feierabend, Timo
(
Avtor
),
ID
Eilks, Ingo
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://www.cepsj.si/pdfs/cepsj_1/cepsj_1_1_pp093_feierabend_etal.pdf
Galerija slik
Jezik:
Angleški jezik
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
Pedagoška fakulteta Univerze
Leto izida:
2011
Št. strani:
Str. 93-112
Številčenje:
Vol. 1, no. 1
PID:
20.500.12556/RUL-56162
UDK:
37.01
ISSN pri članku:
1855-9719
COBISS.SI-ID:
8864073
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
823
Število prenosov:
170
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
ISSN:
1855-9719
COBISS.SI-ID:
252707584
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj