izpis_h1_title_alt

Exploring the impact of and perceptions about interactive, self-explaining environments in molecular-level animations
ID Falvo, David C. (Avtor), ID Urban, Michael J. (Avtor), ID Suits, Jerry P. (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cepsj.si/pdfs/cepsj_4/cepsj_1_4_pp045-061_falvo_etal.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:metodika, učne metode, kemija, molekule, vizualizacija, raziskave
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Pedagoška fakulteta Univerze
Leto izida:2011
Št. strani:Str. 45-61
Številčenje:Vol. 1, no. 4
PID:20.500.12556/RUL-56018 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.091.3:54
ISSN pri članku:1855-9719
COBISS.SI-ID:9107017 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:852
Število prenosov:165
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:252707584 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Študija vpliva in zaznavanja interaktivnih samorazlagalnih okolij animacij molekularne ravni

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj