izpis_h1_title_alt

Osveščanje o mehanizmih diskriminacije - nekaj rezultatov pilotne evalvacijske študije
ID Samaluk, Barbara (Avtor), ID Turnšek, Nada (Avtor)

URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1365 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V članku so predstavljeni rezultati pilotne študije, ki je ugotavljala ali izpostavljenost izobraževalnemu programu osveščanja o diskriminaciji in njenem preprečevanju1, vpliva na: osveščenost udeležencev izobraževanja o negativnih stereotipih in predsodkih, na zmožnost prepoznavanja diskriminacije, na stališča do zagotavljanja enakih možnosti, na stopnjo nestrpnosti do posameznih skupin ljudi, na odnos do priseljencev in odnos do zakonske prepovedi diskriminacije. Osnovni namen študije je bil preveriti učinke izobraževanja oziroma razlike med eksperimentalno skupino (enajstimi udeleženkami usposabljanja, študentkami Oddelka za predšolsko vzgojo na Pedagoški fakulteti v Ljubljani) ter kontrolno skupino (študenti, ki niso bili deležni usposabljanja). Uporabljen je bil vprašalnik z lestvicami stališč, ocenjevalnimi lestvicami ter vprašanji izbire. Statistična obdelava podatkov vključuje deskriptivno analizo, t-test in faktorsko analizo. Rezultati raziskovanja so pokazali nekatere pozitivne učinke antidiskriminacijske delavnice na osveščenost o »motorjih« diskriminacije, na njeno prepoznavanje in na odnos do posameznih skupin ljudi. Obenem pa je pilotna študija pokazal tudi določene pomanjkljivosti uporabljene metode in s tem nakazal usmeritev za prihodnje raziskave o učinkih antidiskriminacijskih delavnic.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:diskriminacija, družbene skupine, človekove pravice, predšolska vzgoja, preprečevanje, raziskave
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
Leto izida:2011
Št. strani:Str. 182-203
Številčenje:Letn. 62 = 128, št. 3
PID:20.500.12556/RUL-55620 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.015.31:316.42:373.2
ISSN pri članku:0038-0474
COBISS.SI-ID:8875593 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1206
Število prenosov:177
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Sodobna pedagogika
Skrajšan naslov:Sodob. pedagog.
Založnik:Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
ISSN:0038-0474
COBISS.SI-ID:761348 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj