Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Osveščanje o mehanizmih diskriminacije - nekaj rezultatov pilotne evalvacijske študije
ID
Samaluk, Barbara
(
Avtor
),
ID
Turnšek, Nada
(
Avtor
)
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1365
Galerija slik
Izvleček
V članku so predstavljeni rezultati pilotne študije, ki je ugotavljala ali izpostavljenost izobraževalnemu programu osveščanja o diskriminaciji in njenem preprečevanju1, vpliva na: osveščenost udeležencev izobraževanja o negativnih stereotipih in predsodkih, na zmožnost prepoznavanja diskriminacije, na stališča do zagotavljanja enakih možnosti, na stopnjo nestrpnosti do posameznih skupin ljudi, na odnos do priseljencev in odnos do zakonske prepovedi diskriminacije. Osnovni namen študije je bil preveriti učinke izobraževanja oziroma razlike med eksperimentalno skupino (enajstimi udeleženkami usposabljanja, študentkami Oddelka za predšolsko vzgojo na Pedagoški fakulteti v Ljubljani) ter kontrolno skupino (študenti, ki niso bili deležni usposabljanja). Uporabljen je bil vprašalnik z lestvicami stališč, ocenjevalnimi lestvicami ter vprašanji izbire. Statistična obdelava podatkov vključuje deskriptivno analizo, t-test in faktorsko analizo. Rezultati raziskovanja so pokazali nekatere pozitivne učinke antidiskriminacijske delavnice na osveščenost o »motorjih« diskriminacije, na njeno prepoznavanje in na odnos do posameznih skupin ljudi. Obenem pa je pilotna študija pokazal tudi določene pomanjkljivosti uporabljene metode in s tem nakazal usmeritev za prihodnje raziskave o učinkih antidiskriminacijskih delavnic.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
diskriminacija
,
družbene skupine
,
človekove pravice
,
predšolska vzgoja
,
preprečevanje
,
raziskave
Tipologija:
1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
Leto izida:
2011
Št. strani:
Str. 182-203
Številčenje:
Letn. 62 = 128, št. 3
PID:
20.500.12556/RUL-55620
UDK:
37.015.31:316.42:373.2
ISSN pri članku:
0038-0474
COBISS.SI-ID:
8875593
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
1283
Število prenosov:
179
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Sodobna pedagogika
Skrajšan naslov:
Sodob. pedagog.
Založnik:
Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
ISSN:
0038-0474
COBISS.SI-ID:
761348
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj