izpis_h1_title_alt

The role and potential dangers of visualisation when learning about sub-microscopic explanations in chemistry education
ID Eilks, Ingo (Avtor), ID Witteck, Torsten (Avtor), ID Pietzner, Verena (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cepsj.si/pdfs/cepsj_2_1/cepsj_2_1_pp125_eilks_etal.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:kemija, predstave, vizualizacija, učne metode, metodika
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Pedagoška fakulteta Univerze
Leto izida:2012
Št. strani:Str. 125-145
Številčenje:Vol. 2, no. 1
PID:20.500.12556/RUL-55512 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.091.3:54
ISSN pri članku:1855-9719
COBISS.SI-ID:9201481 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1100
Število prenosov:176
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:CEPS journal : Center for Educational Policy Studies journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:252707584 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Vloga in potencialne nevarnosti vizualizacije pri učenju submikroskopskih razlag pri pouku kemije

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj