izpis_h1_title_alt

Reconstructing parents' meetings in primary schools : the teacher as expert, the parent as advocate and the pupil as self-advocate
ID Inglis, Gillian (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cepsj.si/pdfs/cepsj_2_1/cepsj_2_1_pp083_inglis.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:rodilteljski sestanki, učitelji, starši, sodelovanje, medosebna komunikacija, osnovne šole
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Pedagoška fakulteta Univerze
Leto izida:2012
Št. strani:Str. 83-103
Številčenje:Vol. 2, no. 1
PID:20.500.12556/RUL-55329 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.018
ISSN pri članku:1855-9719
COBISS.SI-ID:9200969 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1182
Število prenosov:213
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:CEPS journal : Center for Educational Policy Studies journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:252707584 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Prenova sestankov s starši v osnovni šoli - učitelj kot strokovnjak, starši kot zagovorniki in učenec kot samozagovornik

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj