izpis_h1_title_alt

Vpliv prodajnega okolja na vedenje porabnikov : magistrsko delo
Andželevski, Aleksandar (Avtor), Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/andzelevski467.pdf Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, prodaja, poslovno okolje, potrošnik, spoznavanje, fiziologija, prodajalna, prodajno mesto, modeli, vedenjske znanosti, raziskave
Vrsta gradiva:Magistrsko delo (m2)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2004
Založnik:[A. Andželevski]
Št. strani:102 str., 50 str. pril.
Kraj:Ljubljana
UDK:658.8
COBISS.SI-ID:15150310 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:530
Število prenosov:248
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, sales, business environment, consumer, cognition, physiology, shops, sales outlet, models, behavioural sciences, research

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj