izpis_h1_title_alt

Vpliv prodajnega okolja na vedenje porabnikov : magistrsko delo
ID Andželevski, Aleksandar (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/andzelevski467.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, prodaja, poslovno okolje, potrošnik, spoznavanje, fiziologija, prodajalna, prodajno mesto, modeli, vedenjske znanosti, raziskave
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Andželevski]
Leto izida:2004
Št. strani:102 str., 50 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-4883 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.8
COBISS.SI-ID:15150310 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1303
Število prenosov:374
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, sales, business environment, consumer, cognition, physiology, shops, sales outlet, models, behavioural sciences, research

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj