izpis_h1_title_alt

Strategija mednarodnega trženja izbranih nemških proizvajalcev osebnih avtomobilov in vključevanje slovenskih dobaviteljev sestavnih delov : magistrsko delo
ID Stropnik, Aleš (Avtor), ID Hrastelj, Tone (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/stropnik403.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:avtomobilska industrija, trženje, mednarodno trženje, karakteristike, case study, Nemčija, strategija trženja, strateške povezave
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Stropnik]
Leto izida:2004
Št. strani:IV, 110 str., 4 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-4747 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:14933734 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1150
Število prenosov:377
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:car industry, marketing, international marketing, characteristics, case study, Germany, marketing strategy, strategic alliances

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj