izpis_h1_title_alt

Vloga vrednosti blagovne znamke pri vplivu ustnega izročila v trženju : diplomsko delo
ID Starič, Simon (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/staric1097.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, proizvodi, blagovne znamke, image, vrednost, tržne raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Starič]
Leto izida:2003
Št. strani:41 str., XVIII str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-4255 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:14266854 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1130
Število prenosov:198
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, products, trademarks, image, value, market research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj