izpis_h1_title_alt

Vedenjski modeli vrednotenja kapitala blagovne znamke s primerom kvantifikacije : magistrsko delo
Bratina, Danjel (Avtor), Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/bratina189.pdf Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, upravljanje, vrednotenje, modeli, klasifikacija, vedenjske znanosti, analiza, case study
Vrsta gradiva:Magistrsko delo (m2)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2003
Založnik:[D. Bratina]
Št. strani:96 str.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:13603558 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:978
Število prenosov:462
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, trademarks, management and control, valuation, models, classification, behavioural sciences, analysis, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj