izpis_h1_title_alt

Vedenjski modeli vrednotenja kapitala blagovne znamke s primerom kvantifikacije : magistrsko delo
ID Bratina, Danjel (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/bratina189.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, upravljanje, vrednotenje, modeli, klasifikacija, vedenjske znanosti, analiza, case study
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Bratina]
Leto izida:2003
Št. strani:96 str.
PID:20.500.12556/RUL-3785 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:13603558 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1989
Število prenosov:648
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, trademarks, management and control, valuation, models, classification, behavioural sciences, analysis, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj