izpis_h1_title_alt

Kvantitativna analiza organizacije vsebine v štirih učbenikih za genetiko za srednje šole in gimnazije : diplomsko delo
Bizjak, Mirjam (Avtor), Verčkovnik, Tatjana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, Strgar, Jelka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, Ambrožič, Jerneja (Recenzent)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.digitalna-knjiznica.bf.uni-lj.si/dn_bizjak_mirjam.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:učbeniki, gimnazija, srednja šola, evalvacija, Bloomova taksonomija kognitivnih ciljev, kvantitativna analiza
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Leto izida:2008
Založnik:[M. Bizjak]
Št. strani:1 el. optični disk (CD-ROM)
Kraj:Ljubljana
UDK:371.67:373.5:575.1(043.2)
COBISS.SI-ID:2035535 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:985
Število prenosov:225
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Quantitative analysis of content organization in four textbooks of genetics for secondary and grammar schools
Ključne besede:textbook, grammar school, secondary school, eveluation, Bloom's taxonomy of cognitive domain, quantitative analyses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj