izpis_h1_title_alt

Kvantitativna analiza organizacije vsebine v štirih učbenikih za genetiko za srednje šole in gimnazije : diplomsko delo
ID Bizjak, Mirjam (Avtor), ID Verčkovnik, Tatjana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Strgar, Jelka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Ambrožič, Jerneja (Recenzent)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.digitalna-knjiznica.bf.uni-lj.si/dn_bizjak_mirjam.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:učbeniki, gimnazija, srednja šola, evalvacija, Bloomova taksonomija kognitivnih ciljev, kvantitativna analiza
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Bizjak]
Leto izida:2008
Št. strani:1 el. optični disk (CD-ROM)
PID:20.500.12556/RUL-37233 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:371.67:373.5:575.1(043.2)
COBISS.SI-ID:2035535 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1586
Število prenosov:246
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Quantitative analysis of content organization in four textbooks of genetics for secondary and grammar schools
Ključne besede:textbook, grammar school, secondary school, eveluation, Bloom's taxonomy of cognitive domain, quantitative analyses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj