izpis_h1_title_alt

Formativno spremljanje bralnega napredka na osnovi postopka spremljanja tekočnosti branja, ki temelji na kurikulumu
ID Košir, Janja (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.ucne-tezave.si/UserFiles/File/Kosir%20Janja_lekt.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:tekočnost branja, formativno ocenjevanje
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2010
Št. strani:Str. 96-103
PID:20.500.12556/RUL-35413 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:028
COBISS.SI-ID:8468553 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:3632
Število prenosov:365
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj