Podrobno

Formativno spremljanje bralnega napredka na osnovi postopka spremljanja tekočnosti branja, ki temelji na kurikulumu
ID Košir, Janja (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.ucne-tezave.si/UserFiles/File/Kosir%20Janja_lekt.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:tekočnost branja, formativno ocenjevanje
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2010
Št. strani:Str. 96-103
PID:20.500.12556/RUL-35413 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:028
COBISS.SI-ID:8468553 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:3811
Število prenosov:383
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KOŠIR, Janja, 2010, Formativno spremljanje bralnega napredka na osnovi postopka spremljanja tekočnosti branja, ki temelji na kurikulumu. V : [na spletu]. Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci. 2010. p. 96–103. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.ucne-tezave.si/UserFiles/File/Kosir%20Janja_lekt.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Reurbanizacija treh degradiranih industrijskih območij ob železnici v Mariboru
  2. Reurbanizacija degradiranih industrijskih območij ob vzhodnem kraku ljubljanske železniške proge
  3. Predlog ukrepov za reaktivacijo industrijskih degradiranih območij na primeru Zasavske statistične regije
  4. Revitalizacija degradiranega urbanega območja železniške postaje Kranj
  5. Industrijska cona Trata Škofja Loka
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Prenova kopališča TAM
  2. Električno napajanje slovenskih železnic in problematika blodečih tokov
  3. Kazalniki uspešnosti železniškega prometa na primeru Slovenije in Kanade
  4. Nosilnost železniških prog
  5. Notranja pravna ureditev korporativne varnosti: primer Slovenske železnice

Nazaj