izpis_h1_title_alt

Strategija trženja slovenske dediščine na primeru blagovne znamke Arhaica : magistrsko delo
Starc, Gregor (Avtor), Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, Bogataj, Janez (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/starc72.pdf Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, kulturna dediščina, karakteristike, strategija trženja
Vrsta gradiva:Magistrsko delo (m2)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2002
Založnik:[G. Starc]
Št. strani:90 str., 16 str. pril.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:13057254 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:807
Število prenosov:120
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, trademarks, cultural heritage, characteristics, marketing strategy

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj