izpis_h1_title_alt

Strategija trženja slovenske dediščine na primeru blagovne znamke Arhaica : magistrsko delo
ID Starc, Gregor (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Bogataj, Janez (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/starc72.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, kulturna dediščina, karakteristike, strategija trženja
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[G. Starc]
Leto izida:2002
Št. strani:90 str., 16 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-3330 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:13057254 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1757
Število prenosov:252
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, trademarks, cultural heritage, characteristics, marketing strategy

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj