izpis_h1_title_alt

Pomen poslovnih daril z zornega kota trženja : diplomsko delo
ID Trtnik, Mateja (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/trtnik208.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, trženje, poslovna darila, razvoj, modeli, poslovno okolje, poslovni običaj, etika, marketing mix, pospeševanje prodaje, kvalitativna analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Trtnik]
Leto izida:2002
Št. strani:46 str., 1 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-3058 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:12702694 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2101
Število prenosov:858
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, marketing, business gifts, development, models, business environment, usage of trade, ethics, marketing mix, sales promotion, qualitative analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj