izpis_h1_title_alt

Pomen poslovnih daril z zornega kota trženja : diplomsko delo
Trtnik, Mateja (Avtor), Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/trtnik208.pdf Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, trženje, poslovna darila, razvoj, modeli, poslovno okolje, poslovni običaj, etika, marketing mix, pospeševanje prodaje, kvalitativna analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2002
Založnik:[M. Trtnik]
Št. strani:46 str., 1 str. pril.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:12702694 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:773
Število prenosov:685
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, marketing, business gifts, development, models, business environment, usage of trade, ethics, marketing mix, sales promotion, qualitative analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj