izpis_h1_title_alt

Do admission criteria for teacher education institutions matter? A comparative study on beliefs of student teachers from Serbia and Slovenia about inclusive practices
ID Peček, Mojca (Avtor), ID Macura-Milovanović, Sunčica (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.tandfonline.com/action/showAxaArticles?journalCode=ctat20#.VGxJuRteF9B Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:prepričanja, inkluzija
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2014
Št. strani:17 str.
Številčenje:Vol. 20, no.
PID:20.500.12556/RUL-30125 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.011.3-051
ISSN pri članku:1470-1278
COBISS.SI-ID:10304073 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.01.2015
Število ogledov:1285
Število prenosov:262
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teachers and teaching
Založnik:Carfax International Publishers, Routledge
ISSN:1470-1278
COBISS.SI-ID:518786585 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj