Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Do admission criteria for teacher education institutions matter? A comparative study on beliefs of student teachers from Serbia and Slovenia about inclusive practices
ID
Peček, Mojca
(
Avtor
),
ID
Macura-Milovanović, Sunčica
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://www.tandfonline.com/action/showAxaArticles?journalCode=ctat20#.VGxJuRteF9B
Galerija slik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
prepričanja
,
inkluzija
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2014
Št. strani:
17 str.
Številčenje:
Vol. 20, no.
PID:
20.500.12556/RUL-30125
UDK:
37.011.3-051
ISSN pri članku:
1470-1278
COBISS.SI-ID:
10304073
Datum objave v RUL:
05.01.2015
Število ogledov:
1519
Število prenosov:
268
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Teachers and teaching
Založnik:
Carfax International Publishers, Routledge
ISSN:
1470-1278
COBISS.SI-ID:
518786585
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj