izpis_h1_title_alt

Upravljanje s človeškimi viri v procesu prevajanja
ID ROGELJ, JURE (Avtor), ID Brodnik, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,58 MB)
MD5: EE4CB79ABCB2C866BC2754A73612EEF7
PID: 20.500.12556/rul/f24027d4-a423-4a53-a6f2-04865b861b88

Izvleček
Namen razvoja spletne aplikacije je posodobitev današnjega načina pridobivanja in upravljanja podatkov novih in obstoječih prevajalcev v podjetju Iolar d. o.o. Do sedaj je pri prevajalcih, ki so se prijavljali za delo v podjetju, prihajalo do tega, da so nekatere podatke vpisovali tudi večkrat, saj so jih vpisovali preko več vhodov. Pridobljene podatke so potem v podjetju ročno vpisovali v MS Excelovo tabelo in program Projetex. Naredili smo analizo dosedanjega in novega načina pridobivanja in upravljanja podatkov. Na osnovi dobljenih podatkov smo določili arhitekturo sistema in izdelali podatkovno zbirko. Naredili smo spletno aplikacijo, pri kateri se prevajalci prijavijo in izpolnijo svoje podatke, katere lahko kasneje sami pregledujejo in dopolnjujejo. Preko narejene aplikacije v podjetju lahko pregledujejo in urejajo podatke vseh prijavljenih prevajalcev.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:spletna aplikacija, prevajanje, vodenje človeških virov, MVC, MSSQL.
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/RUL-29624 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.09.2014
Število ogledov:1551
Število prenosov:479
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Human resources management in a translation process
Izvleček:
The purpose of the web application development is the modernization of the current data acquisition and management model for new and existing translators in the company Iolar d.o.o. Previously data on translators who signed up to work in the company were entered multiple times as they were entered through several entry points. The acquired data were then manually entered into an MS Excel sheet and the Projetex program. We analyzed the current data acquisition and management model as well the new system for data acquisition and management. Based on the results obtained, we determined the architecture of the system and created a database. We created a web application through which the translators register and fill in their data. These data can later be reviewed and updated. Through an application add-in, the company personnel can now review and edit the data on all registered translators.

Ključne besede:web application, translation, human resources management, HRM, MVC, MSSQL.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj