Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Napredno
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Ustreznost ostajanja otrok s kognitivnimi primanjkljaji v večinski osnovni šoli z vidika izvajalcev dodatne strokovne pomoči : diplomsko delo
ID
Vtič, Nataša
(
Avtor
),
ID
Zorc-Maver, Darja
(
Mentor
)
Več o mentorju...
,
ID
Metljak, Uroš
(
Komentor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(1,83 MB)
MD5: 1A8D1269211F6ABFF81384D8C5316418
Galerija slik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
dodatna strokovna pomoč
,
težave v integracijskem procesu
,
položaj otroka v prezahtevnem programu
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
[N. Vtič]
Leto izida:
2014
Št. strani:
106 str.
PID:
20.500.12556/RUL-29073
UDK:
159.922.76:373.3(043.2)
COBISS.SI-ID:
10024521
Datum objave v RUL:
11.07.2014
Število ogledov:
2165
Število prenosov:
484
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj