izpis_h1_title_alt

Ustreznost ostajanja otrok s kognitivnimi primanjkljaji v večinski osnovni šoli z vidika izvajalcev dodatne strokovne pomoči : diplomsko delo
ID Vtič, Nataša (Avtor), ID Zorc-Maver, Darja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Metljak, Uroš (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/2091/1/Nata%C5%A1a_Vti%C4%8D_%2D_DIPLOMSKO_DELO.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:dodatna strokovna pomoč, težave v integracijskem procesu, položaj otroka v prezahtevnem programu
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Vtič]
Leto izida:2014
Št. strani:106 str.
PID:20.500.12556/RUL-29073 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:159.922.76:373.3(043.2)
COBISS.SI-ID:10024521 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1717
Število prenosov:360
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj