izpis_h1_title_alt

Khine Swe, M. (Ed.)(2013) Critical Analzsis of Science Textbooks: Evaluating instructional effectiveness [Kritična analiza naravoslovnih učbenikov: ocenjevanje učinkovitosti poučevanja]. Dordrecht [etc.]: Springer. ISBN 978-94-007-4167-6
ID Slapničar, Miha (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/2114/1/CEPS_Journal_4%2D1_2014_pp_137%2D141_rev_slapnicar.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:ocena knjige
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.19 - Recenzija, prikaz knjige, kritika
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2014
Št. strani:Str. 137-141
Številčenje:Vol. 4, no. 1
PID:20.500.12556/RUL-28676 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.32.016:50
ISSN pri članku:1855-9719
COBISS.SI-ID:10040137 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1052
Število prenosov:187
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:252707584 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj