izpis_h1_title_alt

Strategija razvijanja portfelja trgovskih blagovnih znamk v kozmetiki : magistrsko delo
ID Hribar, Anja (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/hribar1122-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, kozmetika, blagovne znamke, razvoj, strategija, portfolio, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Hribar]
Leto izida:2013
Št. strani:III, 69, 42 str.
PID:20.500.12556/RUL-28481 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:21791718 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1136
Število prenosov:235
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, cosmetics, trademarks, development, strategy, portfolio, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj