izpis_h1_title_alt

Reprezentacija moškosti v popularnem rapu na primeru 50 Cent
ID Šadl, Zdenka (Avtor), ID Pivec, Nataša (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/db/pdfs/tip20073-4_Sadl_Pivec.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Avtorici v članku izhajata iz predpostavke o ponovnem vzpostavljanju hegemonične, t.j. vodilne moškosti, ki a priori negativno definira nasprotni pol - ženskost. Z analizo avdio-vizualnih posrednikov med ustvarjalcem in publiko na primeru ustvarjalca 50 Cent ugotavljata, da je reprezentacija črne moškosti strukturirana s tradicionalnimi diskurzi hegemonične moškosti, ki jih dopolnjujejo elementi dveh novih verzij moškosti: novega moškega - narcisista in maščevalnega moškega. Ugotavljata tudi, da je tako v popularno glasbo oz. popularni rap vpet seksizem, ki se, oprt na estetiko pornografije, izraža skozi proslavljanje maskulinizma (kot skupka moških lastnosti, a tudi kot sistema in ideologije) in reduciranje žensk na spolni objekt.

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2007
Št. strani:Str. 447-460
Številčenje:Letn. 44, št. 3/4
PID:20.500.12556/RUL-22581 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:784.66(73):176
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:26563677 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:927
Število prenosov:154
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Visoka šola za politične vede, Visoka šola za politične vede, Visoka šola za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The presumption of this article originates in revitalization of hegemonic masculinity which defines femininity - the opposite pole negatively. Through analysis of audio-visual mediators between artist (i.e. 50 Cent) and audience it is established that representation of black masculinity is structured through traditional discourses of hegemonic masculinity, supplemented with elements of new masculinities: new man - narcissist and the vengeance man. Popular music and specially, popular rap is inscribed with sexism that is based upon pornographic aesthetics and expresses itself as celebration of masculinism (i.e. collection of attributes of man and/or system/ideology) and through presentation of women as sex objects.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj